Τα χειροποίητα διακοσμητικά είναι μοναδικά όσο και αυτόν που θα τα επιλέξει, τόσο μοναδικά που παρόλο που μπορεί κάποιος να βρει ομοιότητες μεταξύ δύο ανθρώπων δεν μπορεί να πει ποτέ ότι είναι ίδιοι. Έτσι και με τα χειροποίητα είδη, κάποια ίσως να έχουν ομοιότητες, κοινό σκοπό και παρόμοιο στυλ. Αλλά είναι μοναδικά.
Το "εργαστήρι" του Γιώργου Μανώκα ξεκίνησε σαν μια μικρή ιδέα, σαν χόμπι, τη δεκαετία του 90'. Ξεκίνησε από την ανάγκη έκφρασης ιδεών και απόψεων και εξελίχθηκε το 2005 σε μία ολόκληρη επιχείρηση στη Σπάρτη που μάλλον είναι η μοναδική στον νομό που δημιουργεί αποκλειστικά χειροποίητα προϊόντα.
Τα κύρια υλικά που ασχολείται το εργαστήρι είναι το ξύλο, η πέτρα και ο χαλκός. Το ξύλο βγάζει μία ζεστασιά που κανείς δε μπορεί να βρει πουθενά, η πέτρα τη σταθερότητα της γης και ο χαλκός είναι τόσο εύπλαστος που μπορεί να καταφέρει τα πάντα. Πολύ συχνά, πειραματικά θα μπορούσε να πει κανείς, το "εργαστήρι" ασχολείται και με άλλα υλικά, πότε σπάνια και πολλές φορές τόσο κοινά που είναι να απορεί κανείς γιατί δεν τα χρησιμοποιούμε και για πιο δημιουργικούς σκοπούς. Πηγή των περισσότερων υλικών η πλούσια λακωνική γη, όπου η παραλίες της είναι γεμάτες από πανέμορφα μοναδικά βότσαλα και τα βουνά της υπέροχα ξύλα κάθε μορφής.
Οι δικτυακοί τόποι με την χρήση των συγκεκριμένων πληροφοριών (cookies) έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν προσωποποιημένες υπηρεσίες που καλύπτουν τις εξατομικευμένες ανάγκες του συγκεκριμένου χρήστη, αποσκοπώντας τελικά στην αύξηση της επισκεψιμότητας/ κέρδους τους. Τα cookies διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην λειτουργία του διαδικτυακού τόπου αλλά και των ψηφιακών εφαρμογών. Καθορίζουν τον τρόπο λειτουργίας, εμφάνισης και χρήσης της παρουσίας των διαδικτυακών μέσων και τα παραπάνω τα καθορίζει εξατομικευμένα ο κάθε χρήστης. Σε αυτό τον βαθμό η προσφορά υπηρεσιών και εργαλείων που να απευθύνονται στον κάθε επισκέπτη και στις ανάγκες του δεν έχει κάποιο προηγούμενο στην ιστορία του εμπορίου. Η νέα αυτή οικονομία που βασίζεται στην διαφήμιση, την αγορά και διακίνηση πληροφοριών, προϊόντων και υπηρεσιών σε παγκόσμιο επίπεδο με μόνο σύνορο τις προτιμήσεις και επιλογές των χρηστών δεν έχει προηγούμενο στην ανθρώπινη ιστορία. Οι ερευνητές αλλά και γενικότερα οι ειδικοί που μελετούν το πεδίο που αφορά την επικοινωνία ανθρώπου-υπολογιστή, την στατιστική, την διαφήμιση και την επικοινωνία γενικότερα δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα cookies και τις λειτουργίες τους. Tα cookies υπάρχουν και χρησιμοποιούνται σε όλους τους διαδικτυακούς τόπους αλλά οι επισκέπτες των διαδικτυακών τόπων ειδικά στην Ελλάδα δεν διαθέτουν επαρκεί ενημέρωση.